نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مدت طول خواهد نفروپاتی دیابتی به نارسایی کلیه؟ این یک موضوع داغ در میان بیماران مبتلا به این بیماری و اعضای خانواده آنها است. در حال حاضر ما یک نگاه با هم چگونه کارشناسان آن را گفت.

کارشناسان اشاره کرد که بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی باید فشار خون خود را به خوبی کنترل، که می تواند کمک به کاهش پیشرفت Filure کلیه. نفروپاتی دیابتی می توان به پنج مرحله تقسیم می شود، بنابراین برای افراد مبتلا به این بیماری، اگر شما می خواهید بدانید که چه مدت طول خواهد شما را به نارسایی کلیه قرار می گیرند، تا شما را به تشخیص باید با توجه به شرایط بیماری خود را. برای بیمارانی که در مرحله مرحله یک بالا فیلتراسیون گلومرولی می باشد، شما می توانید انسولین به contorl قند خون و داروهای ضد فشار خون مانند ACEI در کاهش فشار خون خود استفاده کنید، سپس شما می توانید شانس برای گرفتن ریکاوری از آن. برای بیمارانی که در مرحله دو با سطح طبیعی پروتئین و مرحله سه نفر، انسولین و داروهای ضد فشار خون مانند ACEI می تواند کمک به آنها در روند این بیماری را به تاخیر بیاندازد. برای بیمارانی که در مرحله چهار است که بیماری کلیوی ناشی از دیابت هستند، آن را در حدود 15 سال به نارسایی کلیه قرار می گیرند. این سخت است برای آن دسته از بیماران به بهبود می یابند، چرا که کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است. علاوه بر انسولین و داروهای ضد فشار خون مانند ACEI، شما همچنین باید هورمون و مهار کننده های سیستم ایمنی بدن در همان زمان استفاده کنید. برای بیماران در مرحله پنج، دیالیز مشترک therapy.With کمک از آن است، آنها می توانند طولانی تر و بهتر زندگی می کنند، اما بسیاری از عوارض دیگر و دیالیز طولانی مدت خواهد شد که بیماران عملکرد کلیه خود را کاملا از دست داده، به طوری که آنها به dilalysis برای بقیه عمر خود را.

اما صرفنظر از اینکه چگونه، برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، آنها باید خود را به خوبی قند خون است که می تواند مفید باشد به pevent و یا به تاخیر انداختن روند نارسایی کلیه contorl.

 

چه مدت طول خواهد نفروپاتی دیابتی توسعه به نارسایی کلیه





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: